رفتن به محتوای اصلی
x

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر به زمین زده شد.

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار، رئیس دانشگاه یاسوج و سایر مسئولان استان کلنگ دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین کلنگ زنی دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت: امیدواریم این پروژه از اعتبارات سفر دور دوم رئیس جمهور به استان است هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد و مامن امنی برای تحصیل دانشجویان متاهل باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن قدردانی از پیگیری‌های استاندار به اقدامات سید علی احمدزاده در راه‌اندازی دانشگاه قم و دانشگاه حضرت معصومه(س) اشاره و اظهار کرد:  استاندار کهگیلویه و بویراحمد یک چهره دانشگاهی است و امیدواریم در تخصیص های اعتبارات سفر رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به دانشگاه یاسوج داشته باشد.

وی با بیان اینکه هر چه نگاه به علم و دانش متفاوت‌تر باشد استان رشد می‌کند، گفت: خیر و برکت توجه ویژه به دانشگاه متوجه خود استان خواهد بود.

وی در ادامه از خوابگاه متاهلی در حال ساخت دانشگاه یاسوج با زیربنای ۲ هزار و ۶۲۰ مربع و با ۳۵ واحد در ۴ طبقه از اعتبارات وزارت  ساخته می‌شود بازدید کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن قدردانی از حرکت جهادی در ساخت خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج گفت: در جلسه هیات دولت که استاندار حضور داشت از دانشگاه یاسوج دفاع کردم و گفتم مردم غیور این استان بیشترین مشارکت در دوران جنگ تحمیلی را داشتند و بی انصافی است که مورد کم توجهی قرار گیرد که با عنایت دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور، دکتر منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و تلاش‌های استاندار اعتبارات دانشگاه افزایش یافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ضمن قدردانی از حمایت ویژه وزیر علوم از دانشگاه یاسوج در جلسه هیات دولت گفت: در آن جلسه اعتبارات دانشگاه یاسوج به خوبی دیده نشده بود که دکتر زلفی‌گل خواستار از دانشگاه دفاع کردند‌ و خواستار افزایش اعتبارات شدند.

سید علی احمدزاده گفت: با دفاع خوب دکتر زلفی گل ۵۰ میلیارد اعتبار برای ساخت خوابگاه متاهلی در حال احداث اختصاص یافت و مجوز ساخت دومین خوابگاه متاهلی داده شده و ۵۰ میلیارد اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد و اعتبارات دانشگاه به ۲۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.