رفتن به محتوای اصلی
x

بازرس ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

طی حکمی؛  بازرس ماده ۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

با حکم  مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مهندس محمدرضا احسانی به عنوان بازرس موضوع تبصره یک (ماده ۹۱) قانون مدیریت خدمات کشوری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این حکم آمده است:

جناب آقای مهندس محمدرضا احسانی 

با سلام و احترام

با عنایت به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه معین استان  که در تاریخ   ۱۴۰2/۱۰/۳۰

 به تایید کارگروه ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد وزارت متبوع رسیده است، جنابعالی را برای مدت ۳ سال به عنوان "بازرس موضوع تبصره یک ماده (۹۱) قانون مدیریت خدمات کشوری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی استان کهگیلویه و بویراحمد" منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با جدیت و پشتکار در محدوده تخلفات موضوع این ماده (رشوه‌خواری و سوء‌استفاده از مقام اداری) بازرسی‌های لازم را به عمل آورده و ضمن رعایت بی‌طرفی و امانتداری، گزارش‌های متقن خود را مطابق با ترتیبات مقرر در دستورالعمل اجرایی مواد (۹۱ و ۹۲) قانون تهیه و به این دفتر ارائه نمایید.

 

                                  حامد کرمی

                             ناظر ارشد بازرسان ماده ۹۱

                  و مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات

 

براساس این گزارش، مراسم معارفه مهندس محمدرضا احسانی صبح امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه یاسوج و مدیران و معاونین مراکز آموزش عالی استان در دفتر حوزه ریاست دانشگاه یاسوج برگزار شد.