رفتن به محتوای اصلی
x

اطلاعیه شماره 3 حوزه معاونت دانشجویی درخصوص نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان در مهر سال 1403

قابل توجه تمامی دانشجویان عزیز:

ضمن تبریک فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز؛ به اطلاع می رساند:

برخی شرایط تمدید و واگذاری خوابگاه  در مهرماه 1403 دانشگاه یاسوج به شرح ذیل می باشد:

1:مطابق آیین نامه صندوق رفاه دانشجویان، شیوه نامه اسکان، ظرفیت های خوابگاهی موجود و در صورت موافقت حوزه معاونت دانشجویی، مدت مجاز استفاده از خوابگاه از تاریخ شروع به تحصیل برای دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی کارشناسی ارشد حداکثر4 نیمسال ( تا نیمسال چهارم) و برای دانشجویان دوره های کارشناسی و دکتری حداکثر 8 نیمسال ( تا نیمسال هشتم) می باشد.

توجه:  هرگونه حذف ترم (با احتساب و بدون احتساب)، مرخصی (با احتساب و بدون احتساب) و محرومیت از تحصیل، در سنوات رفاهی دانشجویان لحاظ            می گردد؛ لذا امکان اسکان و یا تمدید سکونت دانشجویان سنواتی (دکتری و کارشناسی ورودی 99 و ماقبل آن) و همچنین (کارشناسی ارشد و کاردانی ورودی 1401 و ماقبل آن) وجود نخواد داشت.

2: دانشجویان فارغ التحصیل، انصراف یا اخراج از دانشگاه، همچنین آن دسته از دانشجویانی که به هر دلیل قطع ارتباط آموزشی دارند (حذف ترم، مرخصی تحصیلی، محرومیت از تحصیل) اجازه استفاده و اسکان در خوابگاه های دانشجویی را ندارند.

3: به دانشجویان شاغل، میهمان و انتقالی خوابگاه تعلق نمی گیرد.

4: دانشجویان دارای حکم شورای انضباطی و یا معرفی شده به این شورا که دارای پرونده و تعهد می باشند، خوابگاه تعلق نخواهد گرفت.

5: دانشگاه در قبال اسکان دانشجویان شبانه هیچگونه تعهدی ندارد؛ اولویت اسکان با دانشجویان دوره روزانه می باشد و پس از اسکان دانشجویان روزانه در صورت وجود ظرفیت تقاضای اسکان دانشجویان شبانه قابل بررسی می باشد.

6: عدم ثبت درخواست خوابگاه در سامانه گلستان و سامانه صندوق رفاه دانشجویی به منزله انصراف از خوابگاه می باشد.