رفتن به محتوای اصلی
x

تقدیر وزارت عتف از دو عضو هیأت علمی دانشگاه یاسوج به‌عنوان اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1402

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ؛  اعضای هیأت علمی برتر دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در همکاری با جامعه و صنعت در سال 1402 از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.

مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه ریزی‌های ملی و منطقه‌ای، اجرای قراردادهای تقاضا محور، ارائه دستاوردهای کاربردی و موثر در رفع مشکلات کشور، همکاری با نهادها و صنایع کشور برای بهبود بهره‌وری و کارآیی و نقش آفرینی مؤثر در ایجاد و فعالیت شبکه‌های علمی و تشکل‌های تخصصی اثرگذار از مهمترین معیارهای انتخاب اعضای هیأت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت بوده است.

آقایان دکتر شهاب الدین حاتمی دانشیار محترم گروه مهندسی عمران و دکتر علی اکبر نیکوکار دانشیار محترم گروه ریاضی به‌عنوان اعضای هیأت علمی برتر دانشگاه یاسوج در راستای همکاری با جامعه و صنعت سال 1402 معرفی شده و از ایشان تقدیر به‌عمل آمد.

در بخشی از متن لوح تقدیری که از سوی دکتر محمد سعید سیف، مدیر کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به برگزیدگان اهدا شد، آمده است:

" اعتلای ارزش‌های دینی و فرهنگی و اقتدار علمی کشور مرهون تلاش ارزشمند عزیزانی است که با اندیشه خلاق و قلم پویای خود، آینده‌ای روشن و سرشار از امید را به ایران اسلامی هدیه می‌کنند. بدین‌وسیله انتخاب شما را به‌عنوان: عضو هیئت علمی برتر در همکاری با جامعه و صنعت دانشگاه یاسوج در سال ۱۴۰۲ تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون جنابعالی را در گسترش دانش و اعتلای کشور از درگاه خداوند منان خواهانم. "