رفتن به محتوای اصلی
x

پیام رئیس دانشگاه یاسوج در پی حضور گسترده مردم آگاه و مومن در انتحابات

رئیس دانشگاه یاسوج طی پیامی  حضور گسترده مردم آگاه و مومن در انتحابات را تبریک گفت. 

 

 

                                        بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 

                        «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»

 

اکنون که به فضل الهی و توجهات حضرت ولی‌الله‌الاعظم روحی فداه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان از دنای سرافراز تا بلادشاپور و سرزمین پرگهر و جای جای استان سرافرازمان و مشارکت آگاهانه شما دانشگاهیان بصیر، با شکوه به پایان رسید، وظیفه خود می دانم، سپاسگزاری صمیمانه خود را نثار ملت رشید و هوشیار و عظیم الشأن بنمایم و بخاطر رشد و آگاهی و وقت شناسی شما عزیزان، در برنامه های شورآفرین پیش از انتخابات در دانشگاه تا مشارکت گسترده در انتخاب نمایندگان اصلح، خداوند بزرگ را سپاس گویم. 

مردم آگاه و مؤمن ما با حضور گسترده خود در انتخابات، همه ی تلاش خباثت آلود دشمنان ایران اسلامی را خنثی نمودند و به دنیا فهماندند که ملت ایران همچنان زنده و هوشیار و در صحنه و آماده دفاع از دستاوردهای عظیم چندین ساله انقلاب اسلامی، اجرای فرامین مقام عظمای ولایت و پاسداری از حاصل خون شهداست.

 بر خود لازم میدانم جلب اعتماد این مردم گرانقدر را به منتخبین محترم این انتخابات تبریک عرض کنم. امیدوارم در ظل توجهات الهی و با اتکا به اعتماد مردم در مسیر خدمتگزاری به مردم شریف استان و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشند.

 

                                                                           بهادر کرمی

                                                                     رئیس دانشگاه یاسوج