رفتن به محتوای اصلی
x

اعزام نخستین کاروان دانشجویی استان به سرزمین نور

صبح امروز شنبه ۲۱ بهمن ماه مراسم افتتاحیه راهیان نور دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج و جمعی از مسئولان و دانشجویان برگزار شد.

در این مراسم بهادر کرمی با اشاره به این‌که راهیان نور مورد تأکید مقام معظم رهبری است بیان کرد: دانشجویان که به راهیان نور اعزام می‌شوند باید بدانند بازدید از این مناطق درس‌هایی دارد که باید از آن‌ها بهره گرفت، راهیان نور رشادت‌های هشت‌ساله دفاع مقدس را بیان می‌کند، درس‌هایی همچون ایثار و شهادت، آشنایی با مفهوم بسیج، آشنایی با سختی‌ها و مرارت‌های رزمندگان و امروز این سختی‌ها و مرارت‌ها سبب آرامش و امنیت جامعه و استقرار و پایداری نظام اسلامی شده است که قدرت‌های فعلی جهان نمی‌توانند قدرت عظیم ایران را نادیده بگیرند.

رئیس دانشگاه یاسوج بابیان اینکه امروز ایران اسلامی قدرت برتری است که کشورهای منطقه نمی‌توانند بدون اذن ایران تصمیم بگیرند، ادامه داد: یکی از رزمندگان برجسته انقلاب اسلامی شهید سلیمانی است که نقش بسزایی در منطقه داشت و امروز باید با رزمندگان علمی و نخبگان آشنا شد.

این دانشجویان قرار است از مناطق عملیاتی هویزه، طلائیه، القمه و شلمچه بازدید کنند و تا سوم اسفند پیش بینی می شود ۲ هزار دانشجوی آقا و خانم به مناطق عملیاتی اعزام شوند.