رفتن به محتوای اصلی
x

پیام رئیس دانشگاه یاسوج به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن

دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج طی پیامی ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن به جامعه دانشگاهی و مردم فهیم استان، از همگان جهت حضور پُر شور در راهپیمایی سراسری 22 بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است :

 

                                                                بسم الله الرحمن الرحیم

 

                                     «     وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا ﴿۸۱  »

                                                                                                                  سوره الاسرا

 

دهه‌ فجر، یادآور رهایی ملت ایران، شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان، امیدبخش مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در ایران زمین است.

کشورمان به رغم مواجهه تحمیلی با چالش‌ها و تحریم‌های مختلف در طول سال‌ها، پیشرفت چشمگیری در زمینه علم و فناوری داشته و با پیشرفت‌های پزشکی، مهندسی و امکانات تحقیقاتی در سطح جهانی، جایگاه ممتاز خود را در چشم‌انداز جهانی باز نموده است. ضمن احترام به شهدای مسیر اعتلای توان علمی و فناوری کشور، به ارواح طیبه این شهیدان و همه شهیدان سرافراز ایران اسلامی درود و سلام می‌فرستیم.

  یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان است. امسال در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و روزهای تاریخی و حماسی دهه فجر انقلاب، بار دیگر به جهانیان نشان خواهیم داد جامعه دانشگاهی ما همراه مردم پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و از ارزش‌ها تا پای جان دفاع می کنند.

انقلاب اسلامی در این سالها عزتمندانه در مقابل همه حوادث و فراز و نشیب‌ها ایستادگی و مقاومت کرد و امروز مقتدرانه در دنیا می‌درخشد و پشتیبان ملتهای ستمدیده و الهام بخش آزادی خواهان جهان است.

 اینجانب ضمن تبریک این یوم الله به جامعه دانشگاهی و مردم فهیم استان، ضمن دعوت از همگان باور دارم، ملت ایران حماسه بزرگی را در ۲۲ بهمن خلق می‌کنند و با حضور پُر شور در راهپیمایی سراسری، خود را برای حضور در انتخابات با شکوه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آماده می‌کنند تا بار دیگر با مشارکت خود، برگ زرین دیگری از صفحات انقلاب را ورق بزنند.

 

                                                                      والسلام علیکم

                                                                        بهادر کرمی 

                                                                  رئیس دانشگاه یاسوج