رفتن به محتوای اصلی
x

دعوت رئیس دانشگاه یاسوج از دانشگاهیان برای حضور گسترده در راهپیمایی "يوم‌الله ۱۳ آبان"

به گزارش روابط عمومی دانشگاه یاسوج، دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه طی پیامی، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۱۳ آبان سالروز غیرت، شهامت و بصیرت دانشگاهیان استان را  به حضورگسترده در راهپیمایی يوم‌الله13 آبان دعوت کرد.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان سیزده آبان سالروز فتح لانه جاسوسی و به زیر کشیدن پرچم استکبار جهانی نماد بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان و دانشجویان مسلمان ایرانی است. 

دانش‌آموزان و دانشجویانی که توانستند با غیرت و حماسه همراه با بصیرت و شعور مهر پیروزی نهایی بر انقلاب بزنند. 

آنها توانستند نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به چالش کشیده و در مکتب اسلام ناب محمدی و پیروی از ولایت فقیه حماسه ای ماندگار خلق کنند.

به فرموده مقام معظم رهبری سیزده آبان روز بسیار مهمی است؛ به یک معنا روز دانش‏ آموز است، به یک معنا روز دانشجوست، به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است و این روز روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست.

۱۳ آبان نماد قدرت ایران بود در برهه ای که تمام دنیای استکبار کمر به خم کردن و شکستن نهال انقلاب بسته بود. در این روز دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی توانستند اقتدار و حماسه‌ای کم‌ نظیر در تاریخ خلق کنند و بصیرت و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان بکشند.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه های استان بخصوص دانشگاه یاسوج، سالروز حماسه یوم الله ۱۳ آبان ماه که سالروز غیرت، شهامت و بصیرت است را به همه دانش‌آموزان و دانشجویان تبریک عرض می نمایم و بار دیگر ضمن میثاق مجدد با آرمان های امام راحل و تبعیت از اوامر ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، امسال نیز با حضورگسترده در راهپیمایی 13 آبان ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و از گروه های مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان ها و کادر درمان را محکوم خواهیم کرد.

دکتر بهادر کرمی

رئیس دانشگاه یاسوج