رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید و سرکشی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج از خوابگاههای دانشجویی برادران

به گزارش خبرنگار فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در ادامه دید و بازدید و سرکشی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه، معاون فرهنگی و اجتماعی با همراهی مدیر امور فرهنگی و مدیر مرکز مشاوره دانشگاه، شنبه 27 آبان ماه 1402 باحضور درخوابگاه پسرانه شهید علی محمدی، با دانشجویان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام امرالله اندرزیان معاون فرهنگی و اجتماعی در جمع دانشجویان در خوابگاه شهید علی محمدی، از ارائه و پیگیری چندین طرح جامع فرهنگی تحت عنوان هفته های فرهنگی جهت اجرا در دانشگاه یاسوج درآینده خبر داد که از مهمترین آنها می توان به هفته قرآن و عترت، جهاد تبیین، آسیب های اجتماعی و... اشاره کرد.

 ایشان ضمن دعوت از همه دانشجویان جهت حضور فعال در حوزه فرهنگی دانشگاه و ارائه راهکارها، ایده ها وطرح های فرهنگی، ازتلاش حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی برای ایجاد نشاط و امید در بین دانشجویان خبر داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی همچنین از دانشجویان خواستند تا برای ساختن آینده ای بهتر و پرامید تلاش کنند و در کنار همه دروس رسمی و کلاس های درسی در مراسمها و فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز مشارکت فعال داشته باشند.

در ادامه، تعدادی از دانشجویان سئوالات و مشکلات خوابگاهی خود را مطرح نمودند. 

در این بازدید، مسئولان با حضور سرزده در بسیاری از اتاق های دانشجویان با آنها گفت و شنود داشتند.

لازم به ذکر است؛ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بازدید از خوابگاههای دانشجویی خواهران و برادران را در رئوس فعالیتهای خود قرار داده است.

گزارش تصویری: