رفتن به محتوای اصلی
x

نشست صمیمی مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران با کارکنان ایثارگر دانشگاه یاسوج

دکتر منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران در سفر یک روزه خود به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با ایثارگران دانشگاه یاسوج دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، نشست صمیمی دکتر منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران با کارکنان ایثارگر دانشگاه یاسوج روز (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)، در سالن کنفرانس دانشکده کشاورزی این دانشگاه  برگزار شد.

دکتر رشادی در این نشست با تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران بر اهمیت پرچمداری توسط خانواده ایثارگران در ادامه مسیر و حفظ ارزش ها تاکید کرد.

مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور ایثارگران، امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون ایثارگری ها و شهادت رزمندگانی دانست که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادند و  با فداکاری و نثار جان خود  امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به مساله امروز فلسطین و غزه، ایران را همچون حرمی دانست که امید مستضعفین جهان بوده و همواره در حال مبارزه است.

وی همچنین با بیان نظریه های مختلف در خصوص انقلاب اسلامی، افزود: ما نیز در عصر حاضر راه سختی را در پیش داریم و باید از جمهوری اسلامی ایران در زمان و مکان های مختلف دفاع کنیم.

دکتر رشادی شهدا را مظهر قدرت و موجب حفظ تمامیت ایران عنوان کرد و ادامه داد: ترویج و نگه داری فرهنگ سترگ و ارزشمند ایثار و شهادت و نیز انتقال این فرهنگ به نسل بعدی از رسالت های خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین راهبرد ما است .

مشاور وزیر علوم در امور ایثاگران در ادامه عنوان کرد: کشور ما در بخش های مختلف علمی در حال رسیدن به قله است و آن چیزی که باید در کنار موفقیت های علمی نیز حفظ شود فرهنگ، تمدن و ارزش های ماست که بخش اعظمی از این فرهنگ مربوط به دوران دفاع مقدس است .

بنابراین گزارش، در ادامه این نشست مشاور وزیر عتف در امور ایثارگران ضمن بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران، شنونده دیدگاه ها و مشکلات کارکنان ایثارگر دانشگاه یاسوج شد.